Laat weten wat jij van U-Today vindt

| Redactie

U-Today start vanaf vandaag een bereik- en waarderingsonderzoek. Het doel hiervan is om te meten wat het bereik en effect is van onze publicaties – zowel online als op print. En: voldoen we aan de behoefte van de lezer?

In mei 2017 ging het toenmalige UT Nieuws over op U-Today. Daarmee wilde de redactie de internationale groep lezers beter bedienen en haar eigen onafhankelijke positie steviger neerzetten. Nu, een kleine twee jaar later, is de redactie van U-Today vooral benieuwd naar wat de UT-gemeenschap vindt van de online uitingen (website, app, sociale media, nieuwsbrief) en de geprinte publicaties (het Science & Technology Magazine en specials).

Hoofdredacteur Maaike Platvoet: ‘De mening van de lezer is ontzettend belangrijk voor ons. Dit onderzoek is bij uitstek een middel om die mening te polsen. We zien de resultaten als belangrijke input om beleid op te maken en na afloop van het onderzoek communiceren we de resultaten met de UT-gemeenschap.’

Newcom Research & Consultancy voert het onderzoek uit. De vragenlijst is te vinden via onderstaande link. Het invullen duurt ongeveer tien minuten.