De omstreden positie van de McDonald's is algemeen bekend: dit concern vergroot het dierenleed en levert een belangrijke bijdrage aan de verzieking vam ons milieu, hoewel haar miljoenenverslindende imagoverbeteringsreclamecampagnes en publiciteitsstunts (b.v. Ronald McDonaldshuis) soms anders doen vermoeden. Het getuigt niet van een kritische houding van de UT-nieuws om mee te werken aan een omzetvergrotende actie van McDonald's Nederland. Kortingsadvertenties zoals die in de UT-nieuws van 9 februari stroken met het milieuvriendelijke beleid dat de UT voert, en dienen in de toekomst niet meer geplaatst worden.
Naschrift redactie : het is een misverstand te denken dat UT-nieuws meewerkt aan de korting op hamburgers en aanverwante artikelen. Het grapje is een verzinsel van het advertentiebureau dat voor McDonald's werkt en is er doorheen geslipt. De tekst is deze week aangepast.
This is the sixth edition of ECIU University Magazine. The ECIU University is a massive joint effort of the ECIU member universities and their regional partners. More than a few hundreds of staff members at the member universities and in the regions are collaborating to making the ECIU University a reality. This magazine showcases several activities of ECIU University and the opportunities to engage with the European University.