Beachvolleybal gaat landelijk

| Redactie

Volleybalvereniging Harambee was wel eens gastheer van grote regionale wedstrijden of toernooien, maar nog nooit van een landelijke competitiewedstrijd. Tot afgelopen zaterdag, toen verschillende teams uit de eerste divisie - het één na hoogste landelijke niveau - hun opwachting maakten op het Drienerlose strandzand. Volgens organisator Bernd Talsma is de missie geslaagd. `De Deelnemers waren te spreken over onze faciliteiten. Het moet raar lopen willen we hier niet vaker landelijke wedstrijden krijgen.' Talsma was behalve organisator ook deelnemer. Niet onverdienstelijk. In het nationale beachgeweld eindigde hij in deze competitieronde samen met zijn kompaan Sander de Koning als vierde. Daarmee was dit duo ook gelijk het meest succesvolle koppel van Harambee.

(Foto: Gijs van Ouwerkerk)

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.