Gezamenlijke advertentiecampagne

| Redactie

In het kader van 'Enschede Studentenstad' starten de UT, de Hogeschool Enschede en de gemeente Enschede binnenkort gezamenlijk een advertentiecampagne. De drie partners in het samenwerkingsverband trekken hiervoor ieder 50.000 gulden uit. Als het aan hoofd Voorlichting en Externe Betrekkingen van de UT Martin Evertzen ligt, komt er aanstaande zaterdag op de voorpagina's van de meeste regionale dag

In het kader van 'Enschede Studentenstad' starten de UT, de Hogeschool Enschede en de gemeente Enschede binnenkort gezamenlijk een advertentiecampagne. De drie partners in het samenwerkingsverband trekken hiervoor ieder 50.000 gulden uit. Als het aan hoofd Voorlichting en Externe Betrekkingen van de UT Martin Evertzen ligt, komt er aanstaande zaterdag op de voorpagina's van de meeste regionale dagbladen en de Volkskrant een ingezonden mededeling. Een wervende tekst moet aankomend studenten naar Enschede trekken. 'Enschede moet als studentenstad tussen de oren van potentiële studenten gaan zitten', aldus Evertzen.

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.