Publiciteit

| Redactie

De UT stelt alles in het werk om zaterdag 18 april zoveel mogelijk aspirant-studenten en hun ouders de IJssel over te krijgen. In een speciale meeting, afgelopen dinsdag, stak rector van Vught allen die betrokken zijn bij de organisatie van de dag, een hart onder de riem. De rector suggereerde in zijn corporate-benadering zelfs dat de gebouwen op de campus niet langer de naam van de faculteit(en)

De UT stelt alles in het werk om zaterdag 18 april zoveel mogelijk aspirant-studenten en hun ouders de IJssel over te krijgen. In een speciale meeting, afgelopen dinsdag, stak rector van Vught allen die betrokken zijn bij de organisatie van de dag, een hart onder de riem. De rector suggereerde in zijn corporate-benadering zelfs dat de gebouwen op de campus niet langer de naam van de faculteit(en) zouden moeten dragen, maar louter 'Universiteit Twente'. Het logo EL/TN op het dak van dit -de campus dominerende- gebouw mag er wat hem betreft af. 'We zijn geen losse delen, maar één universiteit met een missie waar we allen voor moeten gaan'.

Intussen wordt achter de schermen koortsachtig gewerkt aan een publiciteitsstunt. Afgelopen zaterdag verscheen er al een paginagrote advertentie en pr-man Marcel Kummel bevestigde dat er in de wijde omgeving van de universiteit grote borden (zoals op deze foto) zullen verschijnen die de aandacht moeten vestigen op het toekomstperspectief van de vwo-er als hij voor de UT kiest.

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.