Solar Team zoekt opvolgers
Het Solar Team Twente zoekt een compleet nieuw team dat wil meedoen aan de World Solar Challenge van 2011. Deze week is de wervingscampagne begonnen met flyers, posters en een campagnewebsite (zie www.solarteam.nl). Gezocht wordt naar achttien studenten van UT of Saxion voor zowel technische functies als communicatie- en managementfuncties. Het huidige Solar Team presenteert zijn ervaringen van de afgelopen race dinsdag 16 februari in Waaier 3 en donderdag 18 februari in Horst C101. Beide bijeenkomsten duren van 12.30 tot 13.30 uur en zijn inclusief lunch. Solliciteren voor het Solar Team 2011 kan tot eind maart. De bedoeling is dat het nieuwe team in mei gepresenteerd wordt.