| Stas Verberkt liep maandag een dagje mee met het CvB. Foto: Gijs van Ouwerkerk |
Meeloper
Student Stas Verberkt, vice-voorzitter van de U-raad en studentenpartij UReka, liep deze week een dagje mee met het CvB. Aanleiding was een korte discussie in de decembervergadering van de raad over het (landelijk) fenomeen studentassessor, zeg maar een vertegenwoordiger van studentenzijde in het CvB. Dat item vond geen genade bij de minister maar leverde op lokaal niveau wel een invitatie van Flierman op. Stas had een leerzame dag. `Ik kan concluderen dat het leven van een bestuurder bestaat uit veel vergaderen en beleid voeren.'