Titel voor Diok

| Redactie

Het eerste team van badmintonvereniging DIOK is afgelopen weekend kampioen geworden in de derde divisie van de landelijke competitie. De laatste wedstrijd werd zaterdagavond met 6-2 gewonnen van Amor 2 uit Groningen. Concurrent Racketeers uit Emmen mocht de volgende dag in Arnhem met maximaal 7-1 winnen, anders zouden ze de hoofdmacht van DIOK passeren op de ranglijst. Het team uit Emmen kwam op een 7-0 voorsprong, maar verloor de laatste mix. Volgend jaar zal DIOK uitkomen in de tweede divisie, de op twee na hoogste klasse in het Nederlandse badminton.

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.