Titel voor Diok
Het eerste team van badmintonvereniging DIOK is afgelopen weekend kampioen geworden in de derde divisie van de landelijke competitie. De laatste wedstrijd werd zaterdagavond met 6-2 gewonnen van Amor 2 uit Groningen. Concurrent Racketeers uit Emmen mocht de volgende dag in Arnhem met maximaal 7-1 winnen, anders zouden ze de hoofdmacht van DIOK passeren op de ranglijst. Het team uit Emmen kwam op een 7-0 voorsprong, maar verloor de laatste mix. Volgend jaar zal DIOK uitkomen in de tweede divisie, de op twee na hoogste klasse in het Nederlandse badminton.