Schaatsclinic in Winteractieweek

| Redactie

Een kleine honderd UT-medewerkers waagden zich vorige week aan een clinic schaatsen. Een enkele buitenlandse medewerker stond zelfs voor het eerst van zijn leven op het ijs. Schaatscoach en coördinator Job van Regteren: `Prachtig om te zien hoe sommigen vol ongeloof het ijs aanraken. En trots dat ze zijn als ze drie rondjes achter elkaar hebben geschaatst! Dat ze onderweg zes keer onderuit gaan, maakt hen niet uit.' De schaatsclinic was er voor gelouterde schaatscracks en veredelde krabbelaars. Hand in hand rijden (foto) kon natuurlijk ook. De schaatsclinic maakt deel uit van de zogeheten Winteractieweek van het sportcentrum. Bedoeld om in het begin van het nieuwe jaar de spieren los te maken.

Foto: Gijs van Ouwerkerk
Foto: Gijs van Ouwerkerk

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.