Verhuizing MB

| Redactie

De faculteit MB verhuist in de zomer in zijn geheel naar de campus. De nieuwbouw van Ravelijn zal echter niet alle vakgroepen kunnen bergen. Het CvB denkt dit probleem op te lossen door een deel van de faculteit ruimte te bieden op de tweede verdieping van de Spiegel. Verder wordt gekeken of er elders extra ruimte moet worden vrijgemaakt. Het CvB deelde dit gisteren mee in de U-raad. Studenten kunnen dus binnenkort al hun docenten weer op de campus vinden. De U-raad stemde ook in met het vastgoedplan voor 2010. Zie ook 'U-raad akkoord met vastgoedplan'

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.