Eerste Vrouwenloop start op campus

| Redactie

De UT organiseert samen met de Stichting Marathon Enschede op zondag 26 september de eerste Twentse Vrouwenloop. Op de campus van de Universiteit Twente kunnen individuele deelnemers na een gezamenlijke warming-up kiezen voor een recreatieve afstand van vijf of tien kilometer. Daarnaast is er ook een bedrijvenloop die in teamverband wordt afgelegd.

Het evenement is speciaal bedoeld voor vrouwen en steunt het goede doel Pink Ribbon dat aandacht vraagt voor preventie en onderzoek naar borstkanker. Een deel van het inschrijfgeld gaat naar het goede doel. UT-medewerkers die iets willen organiseren rondom de loop, kunnen hun idee of activiteit melden bij coördinator Hiska Bakker via [email protected].

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.