Vijf passies in campagne

| Redactie

Unilever Nederland is gestart met een nieuwe campagne, gericht op de werving van toptalenten. Titel: 'Your passion. Our strength'. De nieuwe campagne is gebouwd rond dezelfde vijf passies die ook in de vorige campagne centraal stonden en wordt wereldwijd ingezet voor de werving van 'high potentials' voor Unilever. Studenten in het wetenschappelijk onderwijs zullen volgens het bedrijf regelmatig me

Unilever Nederland is gestart met een nieuwe campagne, gericht op de werving van toptalenten. Titel: 'Your passion. Our strength'. De nieuwe campagne is gebouwd rond dezelfde vijf passies die ook in de vorige campagne centraal stonden en wordt wereldwijd ingezet voor de werving van 'high potentials' voor Unilever.

Studenten in het wetenschappelijk onderwijs zullen volgens het bedrijf regelmatig met de nieuwe campagne geconfronteerd worden, omdat een scala aan verschillende media en instrumenten wordt ingezet. Doel van de campagne is Unilever als aantrekkelijke werkgever te positioneren bij studenten in de eindfase van hun wetenschappelijke studie. Daarnaast richt de campagne zich op academici met enkele jaren werkervaring. Jaarlijks heeft Unilever een vijftigtal plaatsen in haar traineeprogramma beschikbaar.

Kern van de nieuwe campagne 'Your passion. Our strength' zijn de vijf passies die potentiële werknemers moeten hebben om bij Unilever te komen werken. Dit zijn: passie voor teamwerk, passie voor resultaat, passie voor innovatie, passie voor persoonlijke groei en passie voor diversiteit. Deze passies kwamen ook in de vorige campagne tot uiting.

Evenals de 'Be Yourself'-campagne heeft ook de nieuwe campagne 'echtheid' als basis, zo vermeldt een persbericht dat door Unilever is opgesteld. 'De mensen in de advertenties werken ook echt bij Unilever. De onderneming vindt het immers belangrijk dat de genoemde passies ook 'echt' en 'eigen' zijn voor alle medewerkers en ook werkelijk worden beleefd en geleefd binnen de onderneming.' 'Daarom', aldus Unilever, 'komen in de campagne mensen aan bod die zichzelf zijn, maar bovendien ook een bepaalde gedrevenheid hebben. Die hun grenzen willen verleggen en zich willen ontwikkelen. Deze haast vanzelfsprekende 'drive' waaruit ze veel energie halen, blijkt zowel uit hun persoonlijke passies en interesses als uit hun werk. De combinatie van dergelijke passie en onze cultuur leidt tot een heel interessante mix van mensen, merken en uitdagingen.'


Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.