Beyond the Hype

| Redactie

Roel Pieper (Universiteit Twente), dr. Vincent Kouwenhoven (oprichter en directeur, eVentures) en Siete Hamminga hebben 20 grote Nederlandse ondernemingen geïnterviewd over hun visie ten aanzien van e-business en hun mening over internet. De resultaten, die in een boek zijn vervat, worden door de auteurs verrassend genoemd. Het boek, Beyond the Hype geheten, geeft de lezer informatie over wat er b

Roel Pieper (Universiteit Twente), dr. Vincent Kouwenhoven (oprichter en directeur, eVentures) en Siete Hamminga hebben 20 grote Nederlandse ondernemingen geïnterviewd over hun visie ten aanzien van e-business en hun mening over internet. De resultaten, die in een boek zijn vervat, worden door de auteurs verrassend genoemd.

Het boek, Beyond the Hype geheten, geeft de lezer informatie over wat er binnen bedrijven gebeurde tijdens de internethype in relatie met hun bedrijfsstrategie. Ook onderwerpen als eGovernance, New Economy Valuation and budgettering, alsmede innovatie-strategieën komen aan bod. Het boek gaat tevens in op de economische impact van de aanslagen van 11 september 2001.


Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.