Onder de titel 'UT-Diensten : Voor Elkaar' herbergt deze editie van UT-Nieuws een speciale uitgave van het college van bestuur met de stand van zaken en opinies rond de voorgenomen organisatie- verandering van de UT-diensten (pagina's 11, 12, 13 en 14). De voorbereiding tot een meer 'klant- en marktgerichte' dienstverlening, geclusterd in acht eenheden, is inmiddels in gang gezet. Gelijktijdig met de verschijning van dit katern is op UTIS een website opengesteld voor informatie en discussie over de vernieuwing van de dienstverlening.
Special over dienstverlening
Onder de titel 'UT-Diensten : Voor Elkaar' herbergt deze editie van UT-Nieuws een speciale uitgave van het college van bestuur met de stand van zaken en opinies rond de voorgenomen organisatie- verandering van de UT-diensten (pagina's 11, 12, 13 en 14). De voorbereiding tot een meer 'klant- en marktgerichte' dienstverlening, geclusterd in acht eenheden, is inmiddels in gang gezet. Gelijktijdig met