Nieuw solarteam

| Redactie

Het nieuwe Solar Team Twente, dat in 2009 mee zal doen aan de World Solar Challenge in Australië, is rond. Teamleider is Tim Plattel, student werktuigbouwkunde. Daarnaast zijn er nog dertien studenten bij de race betrokken, zowel van de UT als van de Saxion Hogeschool. Plattel heeft al laten weten dat het nog niet bekend is of de zonneauto van 2007 gebruikt gaat worden of dat het team een nieuwe auto bouwt. `Dat is vooral afhankelijk van eventuele wijzigingen in het reglement.' De studenten gaan vanaf september fulltime aan de slag om op 18 oktober 2009 in Australië aan de start van de tiende World Solar Challenge te staan. Het Solar Team Twente 2009 bestaat uit Tim Plattel (20), werktuigbouwkunde UT,

Axel de Vries (24), industrieel product ontwerpen Saxion, Marit Lintsen (21), industrieel ontwerpen UT, Haico Stegink (20), werktuigbouwkunde UT, Pepijn Pennings (21), werktuigbouwkunde UT, Emiel Koopmans (20), werktuigbouwkunde UT, Anne Leenstra (20), Advanced Technology UT, Mart Bruinja (21), werktuigbouwkunde UT, Tim Ellenbroek (22), elektrotechniek UT, Koen Hazebroek (21), technische natuurkunde Saxion, Roeland Weigand (21), werktuigbouwkunde Saxion, Daniel Kunst (21), industrieel ontwerpen UT, Katrin Semlianoi (22), communicatiewetenschap UT en David Bakker (24), werktuigbouwkunde Saxion.

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.