Zie ook het dossier op de website van het UT-Nieuws over de race. Voorafgaand en tijdens de wedstrijd zullen hier ook geregeld filmpjes over de verrichtingen van het Solarteam in Australië worden geplaatst.
| Foto: Gijs van Ouwerkerk |
Knuffels, een enkele traan en trotse en aanmoedigende woorden van rector Ed Brinksma en Saxion-voorzitter Wim Boomkamp. Maandag nam het Solar Team afscheid van Twente. Uitgezwaaid door vrienden, familie en het voltallige college van bestuur vertrok het team in een touringcar naar Frankfurt om vandaar naar Australië te vliegen. Als de reis voorspoedig is verlopen zijn de Solar-studenten gisteren aan het eind van de dag in Darwin aangekomen. Zondag 25 oktober start daar de World Solar Challenge.
Zie ook het dossier op de website van het UT-Nieuws over de race. Voorafgaand en tijdens de wedstrijd zullen hier ook geregeld filmpjes over de verrichtingen van het Solarteam in Australië worden geplaatst.
| Foto: Gijs van Ouwerkerk |