| Foto: Gijs van Ouwerkerk |
Griep, regen, smashes
Ondanks een stel forse regenbuien en links en rechts wat uitval door de Mexicaanse griep was het dit weekend volle bak bij het tennistoernooi van TC Ludica. Bijna driehonderd spelers en speelsters, uit deze regio maar ook uit Groningen, Tilburg en Utrecht, vonden hun weg naar het tennispaviljoen op de campus. Met dat aantal kon een volledig weekprogramma worden gedraaid. Door de regen moest er wel flink geïmproviseerd worden met als gevolg dat er ook 's nachts nog werd gespeeld. Maar uiteindelijk kon het hele programma worden afgewerkt. `Ach', zegt Margoleen Honcoop van Ludica, `een beetje flexibele studentenclub raakt niet in paniek van een nachtelijke wedstrijd.' Uitslagen: www.toernooi.nl.