Prominent

| Redactie

Leontien van Moorsel was dinsdag prominent aanwezig op de UT, in het kader van de Gezonde Week. In het Amfitheater van de Vrijhof sprak Nederlands beste wielrenster aller tijden vrijuit over de diepe dalen en hoge pieken van haar imposante wielerloopbaan waarin ze alles won wat er maar te winnen was. Na afloop stapte ze met enthousiaste UT'ers op de fiets voor een rondje over de campus.

 Foto: Gijs van Ouwerkerk
Foto: Gijs van Ouwerkerk

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.