Cultuurseizoen geopend

| Redactie

SEIZOEN. Het nieuwe culturele seizoen werd maandag feestelijk geopend met twee voorstellingen en een tentoonstelling. ’s Middags gaf cabaretier Daniël van Veen de aftrap met een wervelende show. Gevolgd door de opening van de tentoonstelling Architectural Edge van de kunstenares Anneke Wilbrink. De feestelijke afsluiting van de dag werd verzorgd door de jazzband geRRIT (zie foto).

(Foto: Gijs van Ouwerkerk)

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.