Zeskamp leuk, Quiz niet
De vorige week donderdag gehouden zeskamp was een daverend succes met een smakelijke afsluiting. Het sportieve bal werd tijdens de lunch geopend met een door CvB-voorzitter Flierman geleide quiz (petje op, petje af naar analogie van het tv-programma petje Holland Sport), op het plein bij gebouw Box. Zoals te verwachten was werden de 550 deelnemers niet warm of koud van de oersaaie vragen die vooral gingen over Route `14. Een slechter moment om het daar maar weer `es met z'n allen over te hebben was nauwelijks denkbaar. Het kon de pret daarna echter niet drukken. Wederom voor herhaling vatbaar dus, maar dan hopelijk met een spannender quiz.