Tijdens het ochtendprogramma spreken UT-onderzoekers uit het technische en niet-technische domein over duurzame energie. `s Middags wordt tijdens parallelsessies dieper ingegaan op drie subgebieden: productie en gebruik van biobrandstoffen, schoon fossiel en gedistribueerde opwekking en opslag van energie. Doel van de sessies is om uit te komen op voorstellen voor gemeenschappelijk postdoc-onderzoek waarvoor de UT een bedrag beschikbaar heeft gesteld.
Workshop energie, vrijdag 13 november van 10.00 tot 16.30 uur in de Drienerburght.