Symposium afgelast
Het symposium gemeenten en de crisis op donderdagavond 24 september gaat niet door. Een van de sprekers is ziek. UT-Nieuws bericht deze week in een interview met de burgemeester van Enschede, Peter den Oudsten, over de bijeenkomst. Het symposium zal verplaatst worden naar een later tijdstip, laat de organisator, het Bureau Postacademisch Onderwijs van de faculteit Management en Bestuur, weten.