| (Foto's: Arjan Reef) |
Ouwe koeien uit de sloot
Alles in de veertigjarige Vestingbar ademde afgelopen zaterdag de jaren zeventig en tachtig. Veertigers en vijftigers domineerden de dansvloer, het stond bol van de rook en de band Jan Akku en de Pechlampen speelde aan een stuk door. `Niets veranderd, alleen de bar is verplaatst', constateerden de feestgangers op de lustrumparty met het veelzeggende thema `Oude koeien uit de sloot'. Menigeen had zijn lange haren inmiddels verloren, de Vestingbarmentaliteit echter nog lang niet.