Foto's: Jan Nijkrake
De koppelaar zag dat het goed was
Met het nodige feestgedruis vierde de UT vorige week donderdagmiddag het achtste werklustrum van evenementenmanager Tonnie Buitink. Eerst was er een receptie in de Horst waar vele honderden collega's, vrienden en bekenden Tonnie en zijn echtgenoot Bert de hand kwamen schudden. Het UT-brede feest werd in het begin van de avond voortgezet in de Vrijhof met een buffet en een dansfeest in de Agora. Het gebeurde zoals de jubilaris zich had voorgesteld: oude bekenden liepen elkaar na jaren weer tegen het lijf, kaartjes werden uitgewisseld, afspraken gemaakt. `Ik ben een geboren koppelaar', liet Buitink zich in een interview in dit blad ontvallen en zo is het maar net. De totaal overdonderde Tonnie kreeg twee autoladingen vol met cadeaus.