Ingezonden: Oud en nieuw

| Redactie

Beste Redactie, aangespoord door alle discussies rondom de oude en de nieuwe UT huisstijl, ben ik aan het denken geslagen voor een tussenweg. Mijn ontwerpen gaan uit van de fractal-structuur van de nieuwe stijl, maar gebruiken daarin elementen van het oude logo.

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.