Studentenleven

| Redactie

Bij Aegee speelden ze afgelopen week de `Mooi! Weershow' van Paul de Leeuw na. In een wensenbox in de kroeg kwam de weken ervoor een breed scala aan wensen binnen: van een trouwerij in de Pakkerij tot het zwemmen in een taart. Dispuut Pandemonium zorgde ervoor dat de wensen in vervulling gingen. Een van de Aegee-leden wilde graag stage lopen als ambulancebroeder; een ander droomde van het racen door de stad in een ziekenwagen. Een echte ambulance bleek voor de wensvervullers van Pandemonium een stapje te hoog. Vandaar dat er in een aangekleed winkelwagentje een rondje over de Oude Markt werd gescheurd.

Ambulance

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.