Studentenleven

| Redactie

Bardansen

Zeventien jaar oud - en toe aan vervanging - was de bar van studievereniging Isaac Newton (werktuigbouwkunde) in borrelkelder Diepzat in gebouw de Horst. Een nieuwe en robuustere bar werd afgelopen week onder de ogen van tachtig Newtonleden gedoopt met een fles champagne. De bar kan gelukkig tegen een stootje en moet in ieder geval weer twintig jaar mee kunnen. Volgens het bestuur is het bouwsel zelfs zo stevig dat er op gedanst zou kunnen worden. Maar dat zal niet gebeuren. Het reglement van de borrelcommissie staat bardansen namelijk niet toe. Dan maar gezellig met een biertje ertegenaan hangen.

(Foto: Gijs van Ouwerkerk)

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.