Winterbeurt voor karts

| Redactie

Het raceseizoen mag er dan opzitten, dat betekent niet dat de leden van kartvereniging A La Kart duimen zitten te draaien. Elke woensdagavond wordt er door een aantal leden gesleuteld om de drie karts op tijd klaar te krijgen voor het nieuwe seizoen. `Ik stuur meestal een mailtje met de vraag wie interesse heeft. En er is altijd wel een man of zes aan het werk', zegt clubvoorzitter Ralph Viskaal. Het is de bedoeling dat de karts na de grote winterbeurt - eind januari - worden overgebracht naar de kartingbaan in Oldenzaal. Daar heeft de club een houten huisje waar het wagenpark voor het nieuwe seizoen wordt gestald. Op de baan in Oldenzaal wordt zondag 7 februari de Oliebollenrace gehouden. Een race met een informeel karakter, bedoeld om nieuwe leden warm te maken voor het racen. De Oliebollenrace zou afgelopen zondag al worden gehouden, maar ging toen niet door vanwege de winterse omstandigheden.

(Foto: Gijs van Ouwerkerk)

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.