Studenten in spotje

| Redactie

Filosofisch herendispuut Panta Rhei (Latijn: alles stroomt) is sinds kort meerdere malen per dag op de landelijke televisie te zien. De studentenclub van Taste komt tijdens een reclame voor studentenbeursverzekeringen enkele seconden in beeld. Leonard van Bokhorst (22), vierdejaars tbk en actief dispuutlid: `Reaal biedt een verzekering voor ouders die zich willen indekken tegen de kosten van lang

Filosofisch herendispuut Panta Rhei (Latijn: alles stroomt) is sinds kort meerdere malen per dag op de landelijke televisie te zien. De studentenclub van Taste komt tijdens een reclame voor studentenbeursverzekeringen enkele seconden in beeld.

Leonard van Bokhorst (22), vierdejaars tbk en actief dispuutlid: `Reaal biedt een verzekering voor ouders die zich willen indekken tegen de kosten van lang studerende kinderen. Een reclamebureau zocht studentikoze beelden en via een oud-dispuutgenoot kwamen ze bij ons terecht. We zijn al door veel mensen herkend binnen en buiten de UT.' Geld levert de spot niet op, wel publiciteit en cadeaubonnen. Van Bokhorst ziet het filmpje als een opstapje. `Er is veel beeldmateriaal beschikbaar en we hopen dan ook vaker op tv te komen. De nu vertoonde beelden zijn gemaakt tijdens een van onze vakanties'.

Als de commercial straks van de buis verdwijnt heeft Panta Rhei altijd haar auto nog: een heuse legerjeep waarmee het dispuut veel bekijks oogst.

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.