Schutters naar campus

| Redactie

In totaal veertig schutters doen op zondag 13 december mee aan het jaarlijkse toernooi van Studenten Handboogsportvereniging Sagittarius op de campus. Aan het toernooi in het sportcentrum is dit jaar voor het eerst de A-status toegekend. Dat betekent dat er wordt geschoten volgens de internationaal geldende regels van het mondiaal overkoepelende orgaan van de schietsport.

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.