| (Foto: Gijs van Ouwerkerk) |
Studentenleven
Gala Studentenvereniging Taste sloot afgelopen zaterdag haar 21e dies af met een gala in de Creatieve Fabriek in Hengelo. De hele week daarvoor stond al in het teken van de verjaardag. Zo was er een citytrip naar Keulen, konden studenten een relletje aangaan met de ME, ijshockeyen en waterpijproken. Tijdens het gala lieten de Taste-leden zich in hun glamouroutfit vereeuwigen door een professionele fotograaf, maar bovenal genoten de studenten van een swingende band en een onbeperkte hoeveelheid drank.