| Foto: Gijs van Ouwerkerk |
Hoofdkwartier
Hoe is het om een autisme spectrumstoornis te hebben? Dat kan iedereen ervaren in het `Hoofdkwartier', een multimediaal object van het Dr. Leo Kannerhuis kenniscentrum voor Autisme. Het object werd dinsdagmiddag in de Bastille onthuld in het kader van de manifestatie (On)beperkt studeren aan de Universiteit Twente. Tijdens die middag presenteerde de projectgroep `studeren met een functiebeperking' de projecten die UT de afgelopen drie jaar heeft opgezet . Het hoofdkwartier is nog tot 13 december te bezoeken. Kijk voor meer informatie op www.stapindewereldvan.nl.