Wie: Marsha Plantenga (35)
Functie: communicatiemedewerker Vastgoedgroep Drienerlo
Locatie: Erve Holzik
| (Foto: Arjan Reef) |
`Via een project voor Maarten IJzerman (hoogleraar Health Services Research bij de faculteit MB, red.) ben ik bij de UT gekomen. Het was mijn taak om Health & Technology op de kaart te zetten met een website, folders en brochures. Een klus van drie maanden. Daarna ging ik naar de centrale communicatieafdeling. Marien Florijn (directeur VDG, red.) wilde graag dat iemand ter plekke de communicatie rondom vastgoedprojecten ging doen. Iedereen op de UT zag een enorme bouwput, maar niemand wist precies wat er ging gebeuren. Ik ben aangenomen om dat verhaal te vertellen. Dat doe ik intern naar alle UT-medewerkers. Extern willen we laten zien dat de UT een mooie campus heeft. De film van Nymus 3D op onze website is daarvoor een middel. Ik werk sinds april dit jaar bij de VGD. Parttime, drie dagen in de week. De Vastgoedgroep is een kleine club van tien man. We zitten in de boerderij Erve Holzik. De samenstelling is divers. Onlangs is er een aantal jonge collega's bijgekomen. Dat is goed voor de afwisseling. Mijn taken gaan verder dan de communicatie rondom bouwprojecten. De gebouwen Carré en Nanolab zijn bijna klaar. Over een paar maanden begint de verhuizing. Een hele klus. Je hebt te maken met nieuwe laboratoriumapparatuur. Dat gaat als eerste naar binnen. Daarna de bestaande apparaten. En vervolgens gaan de bewoners over. Dat moet allemaal gecommuniceerd worden. Wanneer gebeurt wat? Helaas is mijn werk eindig. Als alle bouwprojecten klaar zijn, valt een groot deel van de communicatiewerkzaamheden weg. Maar dan komt er vast wel weer iets nieuws.'