Studentenleven

| Redactie

Polonaise tegen malariaDe feestband Plork en de Aannemers zette donderdag de Boulevard ter hoogte van de Vrijhof volledig op zijn kop. In een eigen ‘Glazen huis’ trekken de mannen de komende dagen langs Twentse steden. Het doel: geld ophalen voor de jaarlijkse Serious Request actie van 3 FM. Het geld gaat dit jaar naar de bestrijding van malaria. Plork en de Aannemers staan vanavond op de Markt in Hengelo en zondag op de Oude Markt in Enschede. Zie ook www.plorkendeaannemers.nl.

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.