Koud

| Redactie

Een koud practicum voor eerstejaars studenten Elektrotechniek afgelopen dinsdag. De verwarming van de Westzaal in de Zilverling was kapot, daarom moesten de studenten zich warm inpakken. Tegen half drie deed de verwarming het weer en konden de mutsen en sjaals af.

Een koud practicum voor eerstejaars studenten Elektrotechniek afgelopen dinsdag. De verwarming van de Westzaal in de Zilverling was kapot, daarom moesten de studenten zich warm inpakken. Tegen half drie deed de verwarming het weer en konden de mutsen en sjaals af.

Foto: Arjan Reef

Stay tuned

Sign up for our weekly newsletter.