Een koud practicum voor eerstejaars studenten Elektrotechniek afgelopen dinsdag. De verwarming van de Westzaal in de Zilverling was kapot, daarom moesten de studenten zich warm inpakken. Tegen half drie deed de verwarming het weer en konden de mutsen en sjaals af.
Koud
Een koud practicum voor eerstejaars studenten Elektrotechniek afgelopen dinsdag. De verwarming van de Westzaal in de Zilverling was kapot, daarom moesten de studenten zich warm inpakken. Tegen half drie deed de verwarming het weer en konden de mutsen en sjaals af.