Smart Lab van start
Gebouw de Zilverling beschikt sinds kort over een grote, fraaie laboratoriumruimte waar studenten, vakgroepen en ook partijen van buiten onderzoek kunnen doen. Allemaal in een en dezelfde ruimte. Dat bevordert de interactie en dat is nu juist de bedoeling. De nodige faciliteiten zijn aanwezig, dan wel op maat leverbaar. Vorige week hield dit zogenaamde SmartLab een inloopmiddag. Trekker van het project, EWI-medewerker Hilco van Dijk, noemt het Lab een echte onderzoeksspeeltuin waar volop kan worden getest en geëxperimenteerd.