Info
-In het kader van het gebouwbeheer heeft, gezien voor de volgende gebouwen een service-level-agreement is afgesloten, er een facilitair manager benoemd is en er een werkrelatie is tussen de facilitair manager en de huishoudelijke diensten, het College van Bestuur besloten: 1.Het gebouwbeheer over het TWRC-gebouw, Campusgebouwen, WB gebouw, BB-gebouw, TO/INF-gebouw, CCC complex, Voorlichtingscentrum, WOT gebouw, per 1/11/1999 over te dragen aan het Facilitair Bedrijf (de overige, m.u.v. EL/TN en CT, gebouwen zijn al onder beheer van het Facilitair Bedrijf). 2.Een reorganisatieprocedure op te starten die moet leiden tot de overgang van de betrokken gebouwgebonden diensten naar het Facilitair Bedrijf rekening houdende met hetgeen rond het -gebouwbeheer CT en EL/TN is beschreven. De inspraakprocedure zal via de Centrale Ondernemings Raad vorm worden gegeven. 3.Voor de gebouwen EL/TN en CT een overgangsmaatregel te treffen die het volgende inhoudt: a.Er wordt een beheersraad gevormd, waarvan deel uit maken de directeuren bedrijfsvoering van EL, TN, CT en de directeur Facilitair Bedrijf (voorzitter), die tot taak krijgt: *het voeren van het dagelijks beheer over het CT gebouw en het EL/TN gebouw tot het gereed komen van de nieuwbouw CT en de renovatie EL/TN gebouw (medio 2002). *Het ontwerpen van een nieuwe facilitaire organisatie voor nieuw te ontstane complex CT/EL/TN. *Na de realisatie van de nieuwbouw en renovatie gaat het beheer over naar het Facilitair Bedrijf (medio 2002). b.Ter ondersteuning van de beheersraad wordt een facilitair manager benoemd binnen het Facilitair Bedrijf (0,5 fte) die met de feitelijke inrichting van de nieuwe facilitaire organisatie wordt belast.