Brak en melig bij HaramBIX toernooi
Elke week strijden UT’ers om de overwinning. Soms op topniveau, soms in de kelderklasse en alles daartussen. In deze ‘wedstrijd van de week’ besteden we aandacht aan het HaramBIX volleybaltoernooi, afgelopen weekend gehouden door studenten volleybalvereniging Harambee. Het thema dit jaar: Mens erger je BIX! ‘De sfeer zat er goed in. Echt serieus gevolleybald werd er niet’, aldus HaramBIX commissielid Eline de Wall.