Fitnessmijlpaal
Sandra Koudijs, studente psychologie, was dinsdagmiddag de vijftienduizendste bezoeker van het fitnesscentrum van de UT. En dus werd zij feestelijk verwelkomd door sportcoach Job van Regteren met een bos bloemen, een waardebon en een medaille. Sinds medio september, toen de nieuwe fitnessruimte werd geopend, is het aantal bezoekers bijgehouden. `En dat aantal vind ik boven verwachting', aldus een tevreden Job van Regteren. De belangstelling voor de sportfaciliteiten in het Sportcentrum is zelfs zo groot, dat binnenkort de opening plaatsvindt van een speciaal powercentrum. In deze ruimte kunnen topsporters terecht voor krachttraining. Hiervoor is de voormalige opslagruimte van de spinbikes verbouwd.